Повернути Колесо

Дизайн опції

Vossen Forged – назва лінійки кованих дисків, які проектуються та виготовляються на сертифікованому заводі Vossen у Майамі, штат Флорида.'

Дизайн опції

Vossen Forged – назва лінійки кованих дисків, які проектуються та виготовляються на сертифікованому заводі Vossen у Майамі, штат Флорида.'

Дизайн опції

Vossen Forged – назва лінійки кованих дисків, які проектуються та виготовляються на сертифікованому заводі Vossen у Майамі, штат Флорида.'

Варіанти Фарбування

Для фінішного фарбування Vossen використовують лише сучасне обладнання для отримання високоякісного покриття. Від керамічного полірування до порошкового фарбування всі диски Vossen Forged отримують найкращу якість обробки, а кожен крок процесу контролюється з максимальною ретельністю.

Детальніше

Доступні Параметри:

  8.5 9.0 9.5 10.0 10.5 11.0 11.5 12.0 12.5
19" $1950 $1950 $1950 $1950 $1950 $1950 $1950
20" $2050 $2050 $2050 $2050 $2050 $2050 $2050 $2050 $2050
21" $2150 $2150 $2150 $2150 $2150 $2150 $2150 $2150 $2150
22" $2250 $2250 $2250 $2250 $2250 $2250 $2250 $2250 $2250
23" $2350 $2350 $2350
24" $2450

Профілі Диску

Всі ковані диски Vossen обробляються за допомогою фірмової обробки кованої серії. Щоб забезпечити будь-який автомобіль найефективнішим профілем спиці, заготовки розроблені з додатковим матеріалом на лицьовій частині, щоб виготовити всі види профілів: від плоских до надпотужних увігнутих. Цей запатентований дизайн дозволяє виготовляти 8,5-дюймову ширину з максимальною увігнутістю, що дорівнює ширині 12,5".

Опції Диску

Особливе проектування: Специфічний увігнутий профіль та оптимізація ваги за допомогою прорахунків FEA Опційно
Зменшують Вагу Кишені: Зменшують вагу кишені, вбудовані у внутрішню частину диска Опційно
Персональне Гравіювання: Гравірування серійного номера з індивідуальною приміткою на внутрішній стороні обода Опційно
центральний замок: Вся конструкція диска спроектована з урахуванням кріплення під центральну гайку (потрібні вбудовані кишені / варіант W03) Опційно
Центральний ковпачок: Полірований центральний ковпачок може замінюватись на базовий Опційно

Проектування та Виробництво

Завод

Після трьох років розвитку Vossen пишається тим, що є однією з небагатьох компаній у світі, яка виробляє ковані колеса, використовуючи власне обладнання. Штаб-квартира компанії Vossen, яка знаходиться в Майамі, штат Флорида, США, має власне виробництво з сертифікованими TUV, автоматизованими верстатами.

Дизайн

Багато виробників кованих коліс використовують найпростіші та найпоширеніші методи обробки для збільшення обсягу виробництва. Лінійка Vossen Forged, особливо серія Precision, не ставить під загрозу її виняткові та складні функції для полегшення виробництва.

Розробка

Точні параметри коліс досягаються шляхом проведення вимірювань більш ніж у 100 різних точках навколо автомобіля. Ці вимірювання призводять до моделі САПР, які тестуються з використанням аналізу кінцевих елементів (FEA) для забезпечення відповідності SAE та TUV за максимальної увігнутості. Кожне колесо спеціально призначене для конкретного автомобіля та моделі.

Виробництво

Диски Vossen Forged використовують виробничий процес, розроблений для досягнення безкомпромісних стандартів і стандартів якості для кованих коліс. Для виробництва найточніших коліс у галузі, Vossen розробили власний шестиступінчастий процес обробки.

Матеріал

Виготовлення найкращих коліс у промисловості починається з найкращої сировини, виготовленої в Каліфорнії. Диски Vossen Forged виготовлені з алюмінію аерокосмічного класу 6061-T6, кованого в запатентовану конструкцію. Завдяки термообробці для додаткової цілісності ці моноблочні заготовки забезпечують якість, рівну, а іноді й більше, ніж сировину, яку використовують провідні світові OEM-автовиробники.

Контроль якості

Точність вимагає узгодженості та послідовності контролю, тому Vossen ретельно перевіряють кожне колесо на кожному етапі процесу. Фахівці Vossen проводять перевірку кожного колеса, щоб забезпечити точність перед тим, як перейти до наступного кроку.

Група контролю якості підтверджує кожне критичний параметр відповідно до детальної інженерної схеми. Вимірювання крутості обертового колеса є критичним виміром.